ראשי » אימון וליווי עסקי

אימון וליווי אנשי שירות

אימון וליווי אנשי שירות

תהליך "חווית שירות מנצחת":

  • ניתוח מצב קיים – סקרים /בקרות/תצפיות מומחה
  • בניית יעוד וערכים - כולל סדנת חוץ או פנים בהקשר יעוד וערכיי החברה
  • ליווי הנהלת החברה בניית דוחות כליי בקרה, – יבוצע ע"י הח"מ
  • בניית מוקד יעודי למערך השירות משלב הגיוס ועד לחניכה (אופציונאלי )
  • אימון מנהלים-האימון יעסוק ביכולות האישיות של המנהל לתהליך על כל הביטו. האימון יחשוף עקרונות אישיים שיתרמו להצלחת התהליך בארגון ויספק כלים לניתוח נכון של הסביבה.

האימון יכלול 12 מפגשים בני שעה שביניהם יינתנו מטלות ומשימות מעשיות

הכשרות וסדנאות – סדנאות פנים לעובדים ליצירת מוביליי ונאמניי שירות "השירות כאירוח":

מטרות/יעדי סדנא לאנשי שירות:

לספק למוקדנים/ולנציגי השירות לשיפור פועלם מול לקוחות. כמו כן תעניק הסדנא כלים יישומיים לקידום יכולתם האישית ולקידום והובלת מטרות הארגון . הקורס לאנשי שירות יטפל ב"שבירת פרדיגמות" בין רווחיות לשירות ומקצועיות ויספק כלים לקידום יכולתם האישית ויצירת הוויה ההולמת את התפקיד .

במהלך הקורס נדון בנושאים שונים דרך העוצמות והניסיון האישי של כל נציג/ה והובלה   למנהיגות מיצבת ולא שורדת ומסרים ברורים אשר משפיעים על הארגון בשיפור הביצועים ע"י תשוקה, אשר מונעת שחיקה של ההון האנושי: אומנות השרות המוכר ,הקשבה  , חווית הנציג   והגדרת התפקיד  והחשוב מכל חיבור ליעוד וערכי החברה ואמון, חשיבות המפגש עם הלקוח, תפקיד הלקוח,טיפול בהתנגדויות, ועוד נושאים מגוונים וחווייתיים כולל סימולציות מצולמות וניתוחם….

לנוחיות קהל הלקוחות מצפן-קמפוס
אנחנו  מאפשרים  3 תהליכים מרכזיים לבחירה  אימון וליווי אנשי מכירות, אימון וליווי אנשי שירות ופיתוח מנהלים. לכל ארגון נתאים את תוכנית ההכשרות והסדנאות אשר מתאימה לו ותוביל אותו בדרך היעילה והמהירה לשיפור התוצאות העסקיות.

להזמנת התהליך או לכל שאלה:

טלפון: 1-800-350-750

דוא"ל: info@matzpen.co.il

או דרך טופס יצירת קשר, שנמצא בכל דפי האתר מצד שמאל.